Intervju med Paul och Torrey om julklappar

Paul och Torrey kommer att fira sin första jul som man och fru tillsammans i år. Paul och Torrey blev i förrgår intervjuade och fick svara på lite frågor gällande julen.

"Vi tänker inte på det sättet ge tiotal julklappar till varandra. Hellre köper vi gåvor åt sådana som behöver dem. Jag tänker inte bara på sådana som inte har råd, utan också t.ex. min systers dotter." säger Paul.

"Paul är nog den svåraste personen i hela världen att köpa en julklapp åt" säger Torrey. Paul svarar så här : "Det är absolut inte sant! Bara ge mig en elektronisk apparat så gillar jag den. Och ifall jag har just den apparaten - köp en ny version. Haha."

Paul tycker däremot att det är enkelt att köpa något till Torrey. "Juveler, det fungerar alltid. Smycken åt en kvinna är ett säkert kort."

Torrey Devitto and Paul Wesley - At Comic-Con 2011
Paul och sin fru på Comic Con 2011.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: