Svar till frågestunden

Har man fått reda på någonting om vad som kommer hända mellan Stefan och Elena? Kommer de bli tillsammans igen eller är det helt slut?

sv : The Vampire Diaries producers har sagt att Damon och Elena kommer att växa närmare varandra och har inte nämnt något om Stefan och Elena. Dock så älskar ju Elena Stefan, så vi får nog säkert ännu se kärleksscener mellan dem två. I böckerna så slutar det iallafall med att Elena blir tillsammans med Damon, men man vet aldrig.

Vet du hur många säsonger det kommer av The Vampire Diaries?

sv : Det finns sammanlagt 10 böcker av The Vampire Diaries (enligt wikipedia), men så många säsonger tror jag inte att det blir. För er som undrar finns det 4 böcker på svenska. Hittills har vi dock fått bekräftat att det kommer en 4e säsong ännu. Skriver mera om det här när jag vet!

Har du några bilder på nått av Paul o Torreys hus?

sv : Tyvärr så finns det inga bilder av deras hus eftersom de vill ha ett privatliv utan massa fotografer och fans som står utandför husen och fotograferar, skriker osv.

Om inte Paul lyckats som skådis..vad hade han då jobbat med?

sv : Paul skulle isåfall velat vara en journalist.

Hörde nånstans att Torrey är den enda som stått ut med han mer än i 6 mån.Är det anledningen lite iaf att de gifte sig tro?Ha ha.Skojar lite.

sv : Haha.. :) Det är det faktiskt. De har varit tillsammans nu i flera år och anledningen till att de gifte sig är helt klart för att de är varandras själsfränder och att de älskar varandra.

KOM IHÅG ATT NI ALLTID FÅR STÄLLA FLERA FRÅGOR, NÄR SOM HELST. Hoppas ni alla blev nöjda med svaren och som jag sade.. Jag svarar alltid på era frågor så bra som jag kan. Fråga på bara!



Kommentarer
» Anonym

Förlåt att jag frågar nu efter ..

Men det står att du är från Finland och du skriver en svensk blogg ?

Hur hänger det ihop ? :)

Tacksam för svar .



(Men förstår om det handlar om ditt liv utanför blogg så jag förstår om du inte vill svara i så fall )

2012-01-05 @ 00:29:21



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: