Svar på kommentar : Var Paul bor någonstans

Var bor Paul någonstans? New York eller Los Angeles? Bor han med Torrey?

Jag tycker att det är väldigt trevligt när ni ställer frågor och jag försöker göra mitt bästa för att svara på dem. Om ni vill kan jag hålla en frågestund också, ni kan kommentera era åsikter isåfall. Paul har tre hus som han kallar för sina hem. Han har ett i New Jersey, där han är född, ett i Los Angeles och ett i Atlanta. Han bor med Torrey, men det är ändå sällan som de träffar varandra eftersom de hela tiden är på olika platser. Men när de har tid så bor det i något av de här husen. Hoppas du blev nöjd med ditt svar! :)


Kommentarer
» Nikki

Tack..jättenöjd med ditt svar...o fort svarar du.Imponerande!

Frågestund hade vart kul om du hade.Men jag är rätt frågsam av mig S,så jag frågar på nästan hela tiden.



Tycker är lite depigt att Paul redan gift sig..rätt ung också.Hörde nånstans att Torrey är den enda som stått ut med han mer än i 6 mån.Är det anledningen lite iaf att de gifte sig tro?Ha ha.Skojar lite.



Har du några bilder på nått av Paul o Torreys hus?



Om inte Paul lyckats som skådis..vad hade han då jobbat med? Velat eller utbildad till.



Förlåt..nu får du kanske för många frågor på en gång!



Kramis

2012-01-04 @ 13:14:13



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: