Paul i Man Candy 2011

Översatte denna text från engelska till svenska och ni kan även läsa den orginella intervjun på engelska om ni markerar texten. Ge gärna cred hit om ni kopierar texten!


Namn: Paul Thomas Wasilewski
Smeknamn: Paul
Längd: 5'10 "
Ålder: 29
Född: 23 juli 1982 i New Brunswick, New Jersey
Yrke: Skådespelare
Status: Gift med skådespelerskan Torrey DeVitto

Samtidigt som jag verkligen blev förälskad i Paul som Tommy på American Dreams, är det inte förrän han landade rollen av Stefan Salvatore på The CW: s hit vampyr drama, The Vampire Diaries, att min kärlek förvandlas till en fullt utvecklad besatthet. Det är inte lätt att se bra ut stående bredvid den otroliga 'hotness' som Ian Somerhalder har, men Paul drar bort det och han drar bort det också. Nu när Paul får spela den dåliga brodern, finner jag honom mer tilltalande än någonsin. Kanske jag gillar 'bad boys' eller kanske har mer att göra med det faktum att Pauls pyrande intensitet äntligen har chansen att verkligen lysa. Jag kan inte tänka mig att det är lätt att beskriva Stefan som en känslolös mördarmaskin, men Paul spikar varje vecka. Intressant nog provspelade Paul ursprungligen för både rollen som Stefans bror Damon, men bestämde att han skulle göra ett bättre jobb som Stefan. Mitt enda klagomål om Paul är att vinteruppehållet för The Vampire Diaries kom alldeles för tidigt och varar alldeles för länge.

Paul är väldigt privat i sitt personliga liv. Gift med skådespelerskan (och kommande The Vampire Diaries rollinnehavare) Torrey DeVitto sedan april i år, är Paul den typ av kille som inte alltid står i rampljuset. Hans namn har aldrig varit i samband med några större skandaler och han är nästan helt frånvarande från Hollywoods partyliv. Jag tycker att det är oerhört tilltalande. Han verkar vara en genuin typ av kille - någon mer intresserad av arbete än rubrikerna. Han verkar också genuint som människorna han arbetar med, umgås med gjutna kompisarna Ian Somerhalder och Nina Dobrev sidan om jobbet också. I ärlighetens namn, det finns inte något med denna kille jag inte gillar. Han är vacker, begåvad men ändå ödmjuk. Det finns inget ego med detta och det är otroligt uppfriskande i en bransch där stora egon och stora attityder verkar vanligt förekommande.


Paul_wesley__by_kamilla_b-d34w6b7_large

Kommentarer



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: