Intervju med MTV från Scream Awards 2011

Hur länge vi kan förvänta onda Stefan att stanna kvar?

"Kanske snälla Stefan aldrig kommer tillbaka, jag vet inte", sade Paul. "Jag antar att i en romantisk berättelse gillar alla det här med att han så småningom måste bli god och snäll igen, men jag tycker det är bra om han inte är på väg att bli god."

du njuter av dig själv, utan något slut på hans ondska i sikte?

"Oh ja, det gör jag! Jag kan göra en hel TV-serie som den här onda Stefan. Folk talar alltid om Angel från 'Buffy - The Vampire Slayer'. Jag har aldrig sett showen, men tydligen är det vad som hände med honom. Han blev 'bad', och jag kan helt och hållet förstå varför han gjorde sin karaktär 'bad' eftersom det är så mycket roligare, och jag skulle göra det på ett hjärtslag."

Var njuter du mest av denna säsong?, utanför onda Salvatore, uppenbarligen.

"Jag gillar verkligen tanken att det är året för de 'Original vampires'," sade Paul. "Jag älskar verkligen alla de som spelar 'the Original vampires', alla! : Claire Holt (Rebekah), Daniel Gilles (Elijah) och Joseph Morgan (Klaus/Nick). De är riktigt stabila skådespelare och väldigt trevliga människor. Så jag hoppas de håller sig kvar ett tag."


(översatt av mig)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: